Dags igen.

Var ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen, så är väl dags igen..
Igår var en dag som vi sett fram emot länge, jag Lucas, Jesper o Linda tog en tripp till sthlm och gröna lund =)
Åkte vid 7.30 på morgonen sen vart det en heldag på grönan i superfint väder vi var då helnöjda allihopa när vi begav oss hem vid 18 tiden.. Är lite halvt sliten idag.
Är då sjukt stolt över både Lucas o Jesper som var vakna hela vägen till sthlm sen en heldag på grönan i värmen och allt folk, och sen var vakna HELA vägen hem.. Vilka killar alltså !
När vi hade ca 20 min kvar hem så började Lucas få ont i benen, men de förstår jag de hade jag med ;P

Nu vill jag åka till stockholm igen, promenera vid hamnen bland allt folk och bara njuta..
Blir nog 2 nätter på hotell här framöver någon helg, kanske när vi firar 8 år jag o Christer..
Vi får se!

Ska boka Hotell i Eskilstuna i veckan till i sommar, men vi måste bara bestämma vilken helg vi ska bege oss dit är ju såå svårt att förutspå vädret, inte vidare kul att gå på Zoo i spöregn.. !

______________

Hampus har gått på halvfart många dagar nu, gnäll o gnäll hela tiden.
Man måste bära runt på honom, bara då han inte skriker/gråter.
Såg att det är två hörntänder på G i överkäken på honom, kanske är därför ?!
Ja jag vet inte jag, hoppas han blir sig själv snart lilla busen.
Ska till BVC imorn, så ska be dom titta i öronen och halsen på honom, ska bli riktigt kul o se hur stor han är
tycker han är så himla stor för sin ålder..

Pappa kom hem idag också, helt sjukt att han vart borta sålänge men endå kändes det som om han åkte för en vecka sedan, konstigt det där..
Så imorn blir det till att fixa en kladdkaka, Lucas ville ju fira att morfar kommit hem, han ville ju ha kalas o bjuda in sina kompisar, massor av ballonger och kladdkaka o pajer för morfar gillar ju bara söta saker som han sa lillskrutten min! <3

___

Njuter lite av lugnet just nu, har städat en massa idag bytt gardiner, bytt lite lampor och andra små detaljer och det gör så mycket.. Är helnöjd med hur det ser ut nu.. Skulle dock vilja ha en stor vit skänk som tvbänk men kostar för mycket.. letar vidare efter en beg ;P

Ne trycka i mig lite mer chips, skiter helt i beach 2012 ;P haha..
Mer fett åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0