Skidspelen


Idag så var vi in på barnens skidspel  och Lucas åkte skidor :) Han tyckte det var kul och blev ju såklart stolt över sin medalj =) Duktig var han, min skrutt!
Har hunnit mycket idag måste jag säga, fick nå ryck imorse och började rensa ur kökskåpen tog bort allt som jag inte använder det vart en del ;P sen så vart ju såklart en hel del kvar ni vet "kan va bra att ha".. Dammade av innan vi åkte på skidspelen.. sen när vi kom hem, så vart det tvätta..
byta sängkläder och dammsuga o torka golv..
Jag har nyss sett på Never been kissed - fick bara sån lust att se en riktig kärleksfilm..
Bra är den!
Känns väl sådär att jag ätit både godis o chips till filmen, drack även ett glas cola och det får jag ju ångra nu, inte ett dugg trött.. igår när jag drack cola på kvällen så la jag mig kl 2..
imorgon ringer ju klockan tidigt så hade vart skönt att få sovit någon timme då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0