Längtan!


Måendet går upp och ner som en berg o dalbana.. Jobbigt värre..!
Mycket och många att tänka på nu som har det svårt / är sjuka, blir kaos i mitt huvud.
Jag har dock blivit bättre på att inte känna för mycket för sånt som jag inte kan påverka,
men när männsiskor som står mig väldigt nära har det tufft så är det riktigt jobbigt då
kan jag inte slå bort tankarna på dom..

Sitter i soffan nu och hör min lilla älskade Lucas hosta som bara den, fattar inte att han inte vaknar..
Måste ringa VC på måndag och se om han kan få någon tid, jag vet att hosta kan hålla i sig länge men
nu har han haft den vääldigt länge, men det är bara nattetid. Eller ja någon enstaka hostning på dagarna,
han är inte superförkyld heller men blir ju såklart en helt annan sak när man ligger ner..
Min lilla skrutt usch va det värker  i hjärtat att han hostar så. <3

Längtar till sommaren som bara den, det har jag sagt förr men kan då säga det igen..
Älskade pappa kommer ju hem, så blir att umgås med honom MASSA!
Sen så ska ju Camilla (Christers syster) få en liten bebis, då blir det att åka till värmland o mysa.
Sen så bestämde jag idag att om det funkar så ska vi ¨åka till Stockholm över en helg =) Tar bilen dit
och bor i sundbyberg över helgen, ska ju vara nära stan med tunnelbana. Är liite nervös för att ta bilen till sthlm men orka hålla på med tåg.. Nee.. Då blir det en sväng på skansen och på stan.
Sen så har vi ju planerat att åka till Eskilstuna där ska vi då bo på camping, blir nog 2 dagar.
Sen lär det ju bli leksands sommarland i år också, men vette sjutton om vi köper säsongs kort denna sommar också, det var ju väldigt praktiskt, men dyrt..!
sen så blir det väl en massa olika cruisingar och marknader. LÄNGTAR!
Och en massa små utflykter.!

Vi hoppas på fint väder i sommar men inte alltför varmt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0