Hello!


Sitter och äter lite kladdkaka med jordgubbar och vaniljsås och självklart ett glas cola :P
Det är ju lördag.
Köpte en massa godis idag men har ätit 4 stycken var inte alls godis sugen längre när vi kom hem,
så blev att göra en kladdkaka med liite socker i istället.
Och nu vet jag att jag får skylla mig själv, att jag dricker cola så sent kommer ju inte kunna somna..
Ställer om klockan gör man ju också inatt så blir ju en timmes mindre sömn bara där..!

Har blivit besatt i muskler och tatueringar.
Är sjukt avundsjuk på dom som har STORA muskler, är sååå snyggt ju.
Har aldrig riktigt gillar muskler, men nu har jag fått upp ögonen för dom.
Kan ju vara att jag själv vill ha det nu, och tatueringar på snygg kropp med massa muskler..
DREGGEL!!
Blir hårdträning för min del på gymmet nu ;P
Haha, mest för att få bort fettet sen kör vi på att bygga muskler.
Sen blir det tatueringar, när skinnet har dragit ihop sig.
Det är riktigt jobbigt att jag har så mycket skinn efter mycket viktnedgång, men hellre löst skinn
än en massa fett anatar jag.. !
Längtar till imorn när det blir lite träning på gymmet, sen ska jag ut o äta med Bodil innan vi ska på Bio,
hon kunde inte komma när jag fyllde år så vi firar mig imorgon istället.
På det viset är det väl bra att vi ställer fram klockan för då kanske Hampus inte är såå trött när jag är borta
utan håller sig rätt pigg tills jag kommer hem o vi får mysa ner oss i sängen!

Tycker varje gång jag uppdaterar så skriver jag om hur mycket jag längtar till sommaren,
ska jag skriva det igen ?!  ;P
Nu finns det ännu en sak att längta till men det blir först i slutet av aug / början på sep =)
Åhh såå kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0