<3



Har haft en superhärlig dag trots skitväder..
Frukost med alla killar i familjen, händer ju bara på helgerna så är alltid lika trevligt.
Sen efter lunch så åkte jag o Hampus in till stan och träffade Jessica o Kina, var ute och gick i nästan 2 timmar. Massa prat med kära syster <3 !
Vart taco mys på em med mina killar, sen var vi ut och gungade lite, Hampus har ju vägrat gå i skor men idag var dagen han ville ut i skorna så vi gick en sväng också han vart så sur när vi gick in ;P Han har ju ett underbart humör..;P  sen vart det godis och gladiatorerna.
Oj så Lucas hade längtat efter gladiatorerna..
Nu slötittar jag lite på Bröllopsfotografen och äter lite godis..
Är riktigt trött så blir väl att lägga sig snart.

____________________________________

Känner att tiden går alldeles för snabbt, Lucas går ju bara i någon månad till på dagis sen är det förskoleklass som gäller.. Jisses..
Och Hampus fyller TVÅ! Kärleken till dessa underbara pojkar är så stor så jag kan inte ens förklara hur jag känner för dom. Mina älskade barn!

____________________

Lillebror ringde på kvällskvisten också och det gjorde mig så glad, det fyllde mig med så mycket energi så! Underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0