Otrogen!


Herregud jag måste sluta läsa alla trådar på familjeliv, de flesta handlar ju om otrogna karlar..
Ja och det är det jag drömmer om sen, att Christer är otrogen, att han har haft en annan under en lång tid men vart för feg för att göra slut så han har betett sig som en idiot så jag skulle lessna och dumpa honom.. !!
HATAR dessa drömmar, de känns såå verkliga.. Man blir ju sjuk i huvudet.. Haha!

Fredag imorn, och studenten för många. Har svårt att tänka mig att det är sex ÅR sedan jag själv tog studenten, höggravid ;P!
Min kusin tar studenten imorn, så blir att fira det lite med henne och släkten.
Var in till stan idag och köpte en present, riktigt fint.
Kan dock inte skriva vad det var OM hon skulle råka läsa detta.. !

En skräck på tvn och jag har inte bytt kanal, jag vill typ krypa under soffan.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0