Ensamvarg


Nu var det ett tag sedan uppdatering igen, men tror inte det är någon som läser endå..
Skriver lite för mig egen skull, så man kan gå tillbaka och kika lite =) !!


______________________________

Idag bjöd jag mig själv på en utmaning, jag åkte själv till valbo.
HELT själv, jag var så nervös igår.
Hatar att åka bil själv, blir osäker på om jag hittar..
Sen att gå runt i affärer själv.. Tråkigt.. (tyckte jag förr)

Jag övervann många fasor idag, tex körde jag om två lastbilar när jag hade räcke på andra sidan,
ni som känner mig vet att jag får gåshud bara av att åka nära en lastbil.. Men klarade ju det galant så klapp på axeln till mig själv. Möta sina rädslor och komma över dom!

Och gå i affärer helt själv, helt jävla underbart.. Haha! Inte behöva vänta på någon, stressa någon, bli stressad av någon, fråga hela tiden vart man ska gå osv.. bara MIG SJÄLV att tänka på.. Varför har jag inte gjort detta tidigare ?!

När jag skulle åka hem tänkte jag åka förbi Dollar i Sandviken, har varit där en gång så vart så osäker på om ja skulle hitta, som grädde på moet hade de stängt av vanliga vägen också..
Men jag litade på mig själv och min magkänsla för första gången och tamefan så hittade jag direkt.
Klapp på axeln igen ;P

Jag växte som människa idag, och tron på mig själv växte.. !

Jag kände mig lite fånig när jag satt där ensam i bilen och smålog men det kändes så bra.
Så hann jag ju sakna mina killar här hemma..
Men jag måste erkänna att jag skrattade lite åt mig själv på vägen hem, tanken var ju att jag skulle titta på kläder till mig själv, prova dom i lugn och ro vilket inte brukar gå så bra när barnen är med, de är ju sååå tråkigt tycker de ;P
Men faktum var det att jag inte hade köpt nå kläder till mig själv, bara saker till barnen och hemmet.

Men jag gillar inte att gå runt i affärer och köpa kläder till mig själv, handlar då hellre på nätet ;P !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0