En underbar dag!


Fredagen har nu också passerat och vi har haft en underbar dag.
Efter frukosten så gick jag ut med hampus så han fick sova sin första lur, det var kallt men riktigt skönt ute när solen lyste så fint. Gick en kort vända bara, gick runt udden det är så fint där, hela sjön runt där och sen den vackra kyrkan vi har här.. Älskar kyrkogården.. Nja men inte så mycket att jag skulle gå dit själv när det är mörkt, men nästan..

Efter lunch hade jag bokat bowlingbana åt oss, Lucas har sagt ett tag nu att han skulle vilja bowla, han var peppad i början men sen så gick de utför.. Han tröttnade efter en halvtimme, men efter 10 min så ville han spela igen :) och jag måste säga att han var riktigt duktig hela 106 poäng på två serier fick han :) och stolt var han också han fick ju över 100 ;P!  Hampus skötte sig galant också, å jag måste ju påpeka att JAG vann haha.. fast jag spelade med Hampus på ena armen ;P

Sen for vi till ica maxi o handlade lite nödvändigt.. sen släppte vi av christer o hampus hemma så åkte jag och Lucas på julfest i karlsbyn, dansade runt granen fikade o tomten kom med godis.. Mys!

_________________________________________

Som sagt en underbar dag..
MEN nu har jag en obehagskänsla som inte vill släppa I HATE IT!
Börjar känna mig paranoid får hjärtklappningar när jag hör en bil.. precis som när jag var liten.. såå jävla obehagligt.. JAG BLIR RÄDD..
Skulle titta om jag låst dörren då ser det ut som om någon stod utanför den andra dörren... JOBBIGT!
Så nu har jag väckt Christer haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0