lördag..


Lördag och svullodag ;P
Fick liiite sovmorgon idag och sov till 8.. Var faktiskt relativt pigg men det var väl för jag faktiskt la mig i tid igår, slocknade vid 23 tiden.. Vilket inte har hänt på länge..!

När Christer var klar med sitt så hämtade vi upp han i stan sen for vi till blge, var på jakt efter ett par träningsbyxor i tajt modell, jag hittade ett par också men när jag kom hem såg jag att det stod herr på lappen men de märktes då inte att det var för herrar ;P haha så jag antar att jag kommer använda dom..

När vi kom hem så dumpade vi bara av christer o Hampus så for jag och Lucas iväg på julfest, var trollkarl, korc m bröd och sen kom tomten.!

Tittat på Gladiatorerna idag, snygga kroppar!!!
Va tycker ni är det snyggt med så mycket muskler ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0