svar på kommentar!


         __________________________________________________________________________________________
Men det är väl fan inte bara ansträngning från ENA hållet det ska vara? Men du kanske ska skriva ut också att ni kan åka runt hela sverige och cirkulera bara ett par mil ifrån där farmor, farfar, faster, gammelmormor osv bor men fan inte åka dit och hälsa på?? Men det är väl bra att det har blivit så eftersom du ändå alltid bara velat att barnen ska ha kontakt med din sida släkten så det är väl för väl att det har blivit så. Nästa gång Lucas frågar så kan du ju säga som det är att du INTE VILL åka och hälsa på hans pappas släktingar!
Och eftersom du skriver att dom aldrig kommer göra det så verkar du ju redan ha bestämt dig så skyll för fan inte allt på alla andra. Sen är det väl lättare för nån som har BIL att åka och hälsa på nån. Jävla fjanterier.
__________________________________________________________________________________________

Hade egentligen inte ens tänkt svara på denna kommentar Therese..
Men nej du har rätt det ska inte vara ansträngning från ena hållet, varför anstränger du dig inte då ?
Jag gör mitt, jag skickade inbjudan till dopet men det passade inte att komma.
Jag skickade julkort.. Men inte ens ett tack.
Och sen så skriver du att vi flänger runt halva sverige och det var då mer än vad jag själv visste att vi gör.. Och det du menar att vi bara var några mil ifrån er, det är väl någonting som var för över tre år sedan ?! Och den disskutionen har vi redan haft.
Sen tycker jag att det är riktigt taskigt att du lägger över det på mig, att det skulle vara jag som inte ville, du vet mycket väl hur det var.
Och varför ska jag säga till Lucas att jag inte vill åka och hälsa på hans pappas släktingar ?
Jag vill jätte gärna träffa hans släktingar, dom som är intresserade av att träffa oss..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan ska jag anstänga mig för när du t.o.m tog bort mig o blockerade mig från facebook utan anledning? Skulle inte falla mig in!! Och vadå passade inte att komma på dopet? Du är ju dum i huvet på riktigt. Jag sa då att vi kanske inte kunde komma o jag sa VARFÖR också!! Inget jag tänker skriva ut här för det är ingen annan som har med min medicinska hälsa att göra!!! Och sen kostar det ju faktiskt en del och ingen av oss här har jobb så att slänga ut en sån stor summa och bara åka över dagen är ingenting man kan göra bara sådär heller. Så jävligt dumt att skriva att det inte passade när du VET varför! Och som sagt varför tacka nån som klart och tydligt inte ens skulle bry sig eftersom du tagit bort mig och blockerat mig. Och jag skiter i om nått skulle vara för 3 år sen det spelar ingen roll och jag vet mycket väl att det var du som inte ville åka och hälsa på. Så du kan sluta utmåla oss som idioter och folk som inte bryr sig.

Vi är alla intresserade och vill jättegärna träffa Lucas och Hampus men ingen av oss vill träffa DIG! Falskare människa får man leta efter! Men Christer får jättegärna ta med sig dom och hälsa på!

Men du borde ändra din världsuppfattning och sluta tycka så jäkla synd om dig. Skiter i om du tar bort,svarar, eller inte bryr dig om den här kommentaren men jag har iallafall skrivit mitt och tänker inte läsa massa jävla skit och lögner utan att få säga mitt!

2012-01-22 @ 08:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0