Smärta i mitt hjärta!


Igår var jag förbi farmor o farfar skulle hämta en grej och som vanligt så ska ju farmor bjuda på fika, men jag hade inte tid så hon skickade med bullar till Lucas så han skulle få nå.. Söt farmor..
Så idag fick Lucas 2 bullar jag berättade att de var från min farmor o farfar, då tittade han på mig som om jag vore dum i huvudet och sa att det är ju hans farmor också. Jag förklarade att det är min farmor för det är min pappas mamma.. "Men mamma har jag ingen farmor då?"
Jo lilla vän det har du men du har knappt träffat henne..
Okej..

Ja sen var det inget mer med det, men  i mitt hjärta skär det.
Jag är en människa som vill ha en stor familj, jag vill att barnen ska kunna sova hos sin farmor, farfar, mormor o morfar som jag själv har gjort när jag var liten.
Att det blir något speciellt och mysigt, som när jag sov hos mormor o Kjell så fick jag jämt pannkakor och bada bubbelbad sen på morgonen så satt dom jämt vid köksbordet och radion var på och frukosten var framdukad..
Det som skär i mig är att mina barn aldrig kommer göra det :( !
Men det är som det är och är tyvärr inte mycket att göra åt.. Men som min ena syster sa så är dom alltid välkomna dit och det känns ju jätte bra men  det blir endå inte samma sak tycker jag..
Äh det är väl förväl att jag har många syskon ;P !

__________________________________________________________________

Tittar på Biggest Loser och blir peppad till att gå ner i vikt, men när man ser någon så stor så känner jag mig rätt liten ;P Skööönt!
Men på ett år har jag gått ner 10kg och minskat midjemåttet med 17CM!!
Känns helt sjukt måste jag säga, det är en hel del i cm inte så mycket i vikt men muskler väger ju mer än fett haha..
Imorgon  ska jag på introduktionsträning på lugnet får se om det är nå för mig..
Känner att jag behöver göra nå mer än att bara promenera, blir ju minst 5 TIMMARS promenad på en vecka och det tycker då iallafall jag är bra. Helt okej!
Mitt mål är ju att ha mått mitt mål tills pappa kommer hem vi får väl se om jag lyckas med det, och isåfall blire en tatuering.. men måste sparas pengar för den kommer gå på en hel del så när det blir av det får vi la se..

____________________

I förrgår var jag in med en säck med kläder, vinterjackor och kuddar till RIA stugan, det är ett ställe för hemlösa, jag kan råda er andra att också rensa och ge till behövande.
Jag känner extra för hemlösa vet inte varför men jag har alltid sagt att skulle jag bli miljonär så ska jag satsa på de hemlösa, alla människor är värd en andra chans!
Och sen så ska man inte heller döma någon annan förren man gått i dens skor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är väl fan inte bara ansträngning från ENA hållet det ska vara? Men du kanske ska skriva ut också att ni kan åka runt hela sverige och cirkulera bara ett par mil ifrån där farmor, farfar, faster, gammelmormor osv bor men fan inte åka dit och hälsa på?? Men det är väl bra att det har blivit så eftersom du ändå alltid bara velat att barnen ska ha kontakt med din sida släkten så det är väl för väl att det har blivit så. Nästa gång Lucas frågar så kan du ju säga som det är att du INTE VILL åka och hälsa på hans pappas släktingar!

Och eftersom du skriver att dom aldrig kommer göra det så verkar du ju redan ha bestämt dig så skyll för fan inte allt på alla andra. Sen är det väl lättare för nån som har BIL att åka och hälsa på nån. Jävla fjanterier.

2012-01-20 @ 05:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0