Nu är det mycket tal om bröllop överallt i...

Nu är det mycket tal om bröllop överallt igen tycker jag.. Åh jag vill också, men inte än.. Samtidigt har jag ju sån ångest över att jag fyller 25 år, jisses.. Har så mycket mål som jag ska ha klarat av tills jag är 30 och det är ju liksom bara 5 år kvar, och åren går ju sååå snabbt.. Hujedamej..! Sen på tal om bröllop då så är det ju det här med vilka man ska bjuda och inte bjuda.. Har ju sagt att vi kan gifta oss på 10års dagen det är bara två år kvar så blir att spara pengar då om de ska bli nå, har redan den mesta planeringen klar :p alla tjejer vet väl.hur de vill ha sitt bröllop?


Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Hej,hej! Såg in kommentar hos jennifer(missuniverse) och läste några rader på din sida.



Jag väger 5kg mindre än Jennifer men uppfattar henne som så mycket smalare i allafall! Visst är det lustigt.



Jag är blir även som du 25år i år och ska gifta mig den 9/6 -2012.

Gäst listan till bröllopet tycker jag och min karl har varit den svåraste biten i planeringen! Den närmaste släkten är själv klar(och dem är många)Och dem är ju inte dem man kanske vill partaja hela natten med! Då vill man ha sina vänner. Och gäst listan blir lååång.

Vi ska gifta oss på Lokabrunn med ca 60gäster. Det kommer med en ganska fin prislapp ska gudarna veta trots att den är fint reducerad för att min svägerska är platschef där. Därför har vi önskat att gästerna betalar sina egna kuvert i bröllops present!

Jag var så emot att någon till en början att någon annan ska betala mitt bröllop men med handen på hjärtat kommer ju bara dem som verkligen vill komma (inga snyltare), vi slipper välja bort vänner och vi får inte en massa skit i present =)



Snålt? nja! Vårt bröllop kommer ändå att kosta oss ca 40 000kr med allt från blommor till fotograf. och där är inte min ring in räknad.



Och vi får vårt drömbröllop!



2012-01-26 @ 08:33:26
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0