Lördag!


Lördag = Svullodag...

Ja usch och fy jag har ju inte kunnat äta ordentligt pga inflammationen i munnen det har ju blivit bra mycket bättre nu, så idag åt vi på donken är ju lördag. Stripsen var såå goda haha jag har en förkärlek till stripes ;P! Men hamburgaren smakade bara FETT! Jag har ju inte ätit så mycket mer än gröt och ärtsoppa.. Huu jag som verkligen brukar älska Big Mac.. Lucas gillar att äta där men jag tror det är mycket pga leksaken man får och nu var det ju Pokemón en favorit hos storkillen.. Han ska ju ha naturell burgare och äter i princip själva köttet o halva brödet och lite strips o alla äpplen..
Hampus får nöja sig med barnmatsburk!! Minns när Lucas skulle få donken första gången tror han var 3 år och jag sa till att jag ville ha strips UTAN salt, det är ju så förbannat salt där haha.. men de var då tammefan salta endå..!

Ja vi var ju på kupolen hittade faktiskt tre tjocktröjor, haha jaa jag har ju inga ;P Jag har ju en kärlek till tjocktröjor med synd att de tar så mycket plats i garderoben..

Åkte sen förbi dollar o handla lite köpte även lördagsgodis, det var inte gott.. Jag fattar inte vad som hänt med mig, eller jo punchpralinerna var goda de kommer de alltid att vara har älskat de sen jag var liten och nu är det i princip den enda mjölkfria "chokladen" i lösgodis..

Har tittat på Gladiatorerna så barnen har precis somnat, men det är ju helg.
Lucas var helt till sig, han höll på Gladiatorerna. Åh jag vill också bli en.. !

Ne nu ska jag se klart på baksmällan 2 som jag började sen inatt..

Imorgon ska jag o Lucas till framtidsmuseet :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0