Happy!


Snart är det ÄNTLIGEN helg, ska ju inte äta/dricka nå med socker under vardagarna men idag kunde jag inte håll mig  längre jag va såå trött så drack 2 glas Juice och vilken känsla, Jisses jag kan faktiskt förstå alla drogmissbrukare att det är svårt för dom att bara sluta med sina droger,
socker sägs ju vara värre än droger.. Socker är ju skit men det är ju gött skit ;P
Anyway efter 2 glas spred sig en varm känsla i min kropp och jag vart alldeles rödmosig i ansiktet haha.. helt sjukt i know.. !!
Men nu så blir det inge mer förren på lördag, är ju inte långt kvar.

Vi har haft en skön dag idag..

Efter middagen så gick jag och Lucas ut och åkte tefat, haha båda tyckte det var lika kul men efter typ 20e gången upp för backen var jag helt slut i benen haha..
Är så härligt att göra något så simpelt men endå betydelsefullt tillsammans Lucas uppskattade det verkligen för hans kommentar på vägen hem var " den här dagen glömmer jag aldrig"
Skrutt!!
Är skönt att snön kommit nu jag hoppas verkligen att den kommer stanna ett tag så man kan hitta på lite ute :) Måste ju pröva skidorna Lucas fick i julklapp också.. Kanske vi ska ta o göra imorgon, det är skönt att crister slutar tidigt på fredagar.

Ne nu ska jag fortsätta kika efter nå träningsbyxor ;P
Ja tanken var ju att jag skulle börja träna 1 Jan men jag har ju fortfarande inte kommit igång.. Hmm..
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0