!!


Allt känns så jävlans bra!
Mår bra just nu, just idag just denna stund.
Hela denna dag har vart så bra, riktigt många må bra hormoner idag må jag säga..
Var in till stan på fm, var och tränade på em och sen vart det bio med min älskade vän
åh jisses vad jag är glad att hon finns i mitt liv, vi har känt varandra i 15 ÅR! Och jag hoppas
att vi alltid kommer vara så bra vänner som vi är och alltid varit.
Vi såg the stig helmer story jag tyckte den var bra..

________________________________________________________

Jag har liksom kommit till en punkt i livet där jag är sååå jävla trött på skitsnack..
Så istället för att bara TRO en massa saker så tar jag tag i det istället, ställer personen mot väggen och frågar ärligt och förväntar mig ärliga svar.. Ärlighet varar längst, 
tycker du en massa skit om MIG så ta det med MIG och inte med en massa andra..
Vill bara omge mig med bra människor och bra energier.. Positivt tänkande mina vänner.. Positivt..
Vad fan tjänar man på att vara negativ ? 

Ne att gå runt och vara bitter är som att dricka gift och tro att någon annan ska dö.. !! 

Längtar till gymmet haha.. 
Har vart där 3 ggr på 5 dagar nu.. rätt bra och har ju hittat en träningsmaskin som jag ÄLSKAR! 
Chin ups :)) skulle kunna göra det hela tiden..
 






You think you're special
You do
I can see it in your eyes

I can see it when you laugh at me
Look down on me
You walk around on me
Just one more fight

About your leadership
And I will straight up
Leave your ****
Cause I've had enough of this
And now I'm pissed

This time I'm 'a let it all come out
This time I'm 'a stand up and shout
I'm 'a do things my way
It's my way
My way, or the highway

Some day you'll see things my way
Cause you never know
Where, you never know
Where you're gonna go


Kommentarer
Postat av: jennifer

:)jag ser mig inte som smal!har varit smal en gång för några år sedan och då vägde jag runt 58 kg,det känns som att allt fett just nu sitter på magen.

Du är inte alls fet!och att gå ner så mkt som du gjort på ett år är ju hur bra som helst,det gör inte ens en del som inte fått barn!

Har du lagt om kosten osv eller hur har du gjort?

det sägs ju att amningen kan hjälpa till,jag kunde inte amma B mer än två veckor.

Jag är sådär att jag gärna vill se resultat snabbt,men inser ju att man inte har samma förutsättningar efter man fött barn,det blir liksom svårare!



ja visst är det konstigt hur man uppfattar sig själv? det jag märkt är att en del som väger mindre än en själv an se större ut än en själv,samtidigt som någon som väger mer kan vara smalare!Tror det har en del med hur man är byggd o göra,längd etc etc=))



Tack!Dina pojkar är jättesöta också=)

2012-01-26 @ 08:41:49
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0