Döden..


Vad ska man säga ?!
Jag som var så positiv och uppåt, på två sekunder rasade allt och jag känner mig som,
ja vad känner jag mig som ?! Krossad och överkörd..
Var duktig och tog mig till gymmet idag, men samtalet efter gymmet var det som fick
allt att rasa.. Visst du är gammal, men äcklig jävla cancer ska ingen behöva ha..
Tumören växer tydligen fort, i lungan.. :(
Och inte bara det, två till sorgliga besked hann jag få på det samtalet på tio min.. !

Är lika bra att man inser att livet  verkligen kan vända och det är snabbt,
varje dag kan verkligen vara den sista..

Påtal om döden nu då så såg jag döden i vitögat idag när vi åkte bil, på andra sidan vägen
kommer en timmerbil och den får sladd.. Men chauffören lyckas räta upp lastbilen igen..
DÅ trodde jag verkligen att våran stund var kommen..
HATAR lastbilar efter vägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0