ÅNGEST!!!


Usch och fy fan kan man ju säga, denna ångest äter upp mig.
Jag velar fram och tillbaka hur vi ska göra, ett liv ligger i våra händer.. !!
Jag vet att jag kommer finna svaret och det jag tänker är formodligen rätt,
jag tror det men endå så tvekar jag på mig själv, alla säger åt mig att följa mitt hjärta
ja för det är ju det man ska göra. Om man skulle gå emot hjärtats röst och göra tvärtom
och det blir knas så skulle man ångra sig hela livet. Vad skulle det vara för liv.
Jag hatar att jag är en som oroar mig, men hade jag inte vart det så kanske det vart en person mindre i
vårat liv. Ja man vet ju aldrig.. ! Jag tackar för den hjälp vi fick från högre makter då, för det är jag så övertygad om att vi fick.
Men åren går och jag får mindre koll och midre kontroll jag HATAR när jag inte har kontroll över olika situationer, jag vill kunna planera ALLT!! Men jag kan inte fortsätta så resten av livet och g.r vi inte det vi velar på, kommer man få leva ett liv med ständig oro då ? FAN FAN FAN FAN jag vet inte..
Jag behöver hjälp.. !


Jag vet att jag skriver  i gåtor men ni som känner mig väl vet  nog mycket väl vad detta handlar om..
Ni andra får antingen fråga eller fortsätta undra.. ! Sen är det inte säkert jag berättar heller.. !!


_____________________________________________________

Till något helt annat jag köpte nya byxor idag i stl XS haha de måste vart felmärkta.. Jisses..
Läängtar tills magen är borta, vill tatuera magen har hittat en tatuering som jag så gärna vill ha och sen skulle passa sig där.
Så jag måste väl börja träna då ;P
Jag skulle ju dra igång 1 jan haha jag har inte börjat än men på fredag ska jag på intro träning.
Någon som vill börja träna på lugnet med mig ?  2 dagar i veckan ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0