<3


Sista dagen på antibiotika kuren idag, är väl inte helt bra i munnen än men de kan de nog bli utan medicin..
Har vart fullt upp de senaste dagarna, igår var de inte mycket stillasittande eller,
dammade på fm, efter lunch så fick jag för mig att rensa de mesta av alla leksakslådor, jaa vi har en hel del.. Vart 3 påsar med saker som inte används eller som inte är komplett, bytte även gardiner sen dammsög o torka golven, sen efter middagen så åkte jag o Lucas in och tittade på en brottningsträning men han tyckte det såg tråkigt ut så brottning blir det inte.. Basket eller breakedance är han inne på just nu men det kan ändras dag från dag också..
Så när vi kom hem var det bara duschning och läggning..

Har träningsvärk i skinkan idag haha.. !!

Är så sjukt trött i kroppen idag, och så fruktansvärt sugen på CHOKLAD!! Det är verkligen min last, jag vill ha en kladdkaka helst för flera timmar sedan, men det är bara att räkna ner dagarna till lördagen infaller, och christer som ska stötta mig i detta säger "men ät kladdkaka då" Gulligt men FEL han ska säga åt mig att jag behöver då fan inte äta nå jävla skit.. Haha det skulle han aldrig göra.. !

I sommar firar vi hela 8 år jisses vad tiden går fort, Lucas börjar ju skolan till hösten också men de låter jag bli att tänka på.. !

Nu kom min sömntuta (christer) upp han somnar oftast när han lägger Lucas.. Så nu ska jag pussas lite.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0