Time goes by


Allt händer av en mening, ibland kan det vara väldigt svårt att se meningen med det som händer speciellt när man är mitt uppe i det. Men jag lovar er att ALLT händer av en mening.
Våran bok är redan skriven om man säger så, men vi kan ju alltid fylla ut bladen ;P

..........

Tiden går verkligen fort nu måste jag säga, är inte många veckor kvar tills barnens kusin kommer,
sen några veckor efter det kommer nästa kusin =) Myys! Och två pojkar.
Den ena vet ju vad ska heta, men vad ska den andre få för namn ?!

Bra att så många får barn runt en nu ;P Så får man mysa lite med andras, för här blir det inga fler än inte.. Eller någonsin ?!
Hmmm.. Jag vill ju ha ett till barn men endå så är jag jävligt nöjd såhär..
Kommer bebis suget alltid finnas ?!

Har ju en del syskon som ska skaffa barn tids nog också ;P Haha.. Får låna deras bebisar,
jag hoppas jag kommer få vara barnvakt åt dom små liven.

_______________________________

Var in och kopplade ur airbagen idag så nu är Hampus stol monterad i nya bilen :)
Dock skulle de bli snö ihelgen o sommardäcken är på så blir väl inge åka då :(
Jag tyckte inte att jag fick fast stolen lika bra som i andra bilen, men christer som är lite starkare
än mig ska få dra i remmarna lite också.. så blir de nog superbra.
Måste hitta klädsel till bilen nu bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0