SJUK!


Ja nu så sprack min lyckobubbla, visste väl att man inte kunde gå runt och vara så uppåt och glad hela tiden..
Feber, ont i halsen, svälld i halsen så det är jobbigt att andas, hostar som en idiot, har hostat så mycket så det gör ont i revbenen när jag andas.. Huvudvärk.. Ja ni ser ju, hemskt synd om mig :P
Sitter och lyssnar på riktig deppmusik..

Lucas har haft kompis här idag från 10-18 Haha, ja jag fattar inte att de lekt såå många timmar utan att bli osams, de har knappt haft tid till att äta. Men de var längesedan de lekte också så de kanske hade lite timmar att ta igen.

Vart städning här hemma idag också, dammtorkning, dammsugning och torkning.
Sen när Lucas kompis gått hem så åkte vi in och handlade lite bröd, mjölk o frukt..
Sen var det dags för duschning och läggning, somnade när jag la Hampus, så vi får la se när jag kommer i säng
inatt, känns bara drygt att lägga sig eftersom såfort jag lägger mig ner så hostar jag bara en massa :( Suck.
Bara Christer o Lucas som är relativt pigga, Lucas har ju haft denna hemska hosta redan, Christer kanske klarar sig det får väl tiden visa..

Har nyss kikat på Född 2010 och gråtit en skvätt!

Längtar till Juni då får barnen en till liten kusin <3
Sen i September kommer det en till <3

Om dom inte kommer innan/efter så vill säga.
Vad mysigt, två pojkar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0