Jag såg ett ansikte, en döende man..


Kan inte förstå varför jag känner mig så nere..
Har iofs haft lite feber i över en vecka, det tar ju lite på krafterna..

Min mormors karl, han har ju alltid funnit med oss så han är som en extra morfar.
Han är jätte dålig nu, cancer o nu hade han haft en hjärtinfarkt också :(
Var in nu ikväll och hälsade på honom på sjukan, usch vad jobbigt det var.
Höll skenet uppe när jag var där, men när han tog tag i min hand när jag skulle gå då
kände jag tårarna börja bränna bakom ögonlocken, så grät hela vägen hem sen..
Han är 80 år men det har liksom inget med ålderna att göra, bara det att man vet att det
är skitjobbigt för honom att han har det tufft det gör så jävla ont.. Och att man inser att '
han kommer ju att försvinna.. =((

_______

Tackvare att jag mår/mått som jag gör så har jag gått upp en MASSA i vikt nu igen,
jag äter ju tydligen när jag mår dåligt.. Äter en massa skit och sover ingenting
alltså skitdåligt för kroppen..  
Dåligt för allt o alla.. !
Jag vill få insperation att träna och vara hälsosam igen, snälla ge mig lite motivation.. !!!


"Jag såg ett ansikte, en döende man" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0