!


Vilken dag.
Var loppis tema Barn idag i vika.
Var upp igår med alla grejer, upp idag och handlade lite och sen upp igen och hämtade pengarna och allt som inte vart sålt. Kändes som jag fick med mig allt hem igen men fick endå en liten slant, dom sparar jag till tatuering, har ritat upp en nu som jag bestämt mig för.
Så ska gå till temple of art i veckan och höra om pris och ev tid då.
Spännande!

När jag kom hem idag så var klockan nästan halv sex, så vart lite mat.
Christer hade gjort pytt i panna.
Sen tog jag med mig barnen ut, christer skulle se hockey och det var ju sånt underbart väder.
Fixade lite i trädgården, slipade en bänk som jag ska måla imorn hade jag tänkt om jag hinner.
Lucas hjälpte mig och Hampus lekte i sandlådan.
Imorn hade vi tänkt sätta upp studsmattan, ja man kommer ju veta vart man har barnen ialla fall ;P
Försöker lära Hampus att man bara får vara på gräsmattan, åker ju mycket biliar här och sen är det ju bara ett stenkast till ån... Går ju inte att släppa barnen med blicken några sekunder eller, Lucas går det bra med men han vet ju vad som gäller. Hampua är ju bara 1.5 år men han känns så mycket större. Lillskrutten!

Imorn blir det en sväng till blge, christer ska handla nå på biltema så jag passar på att gå in på öb och köpa färg och träolja så jag kan fixa utemöblerna =) SOMMAR!

Ne nu började kärlek checkar in igen så ska fortsätta sen den.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0