!


Dagarna springer iväg, men går endå så långsamt.. Konstigt det där..
Tisdags så var jag in till läkaren.
Vart så andfådd så fort jag gick liite snabbare än normalt, har ju haft ont i bröstkorgen ett tag också, fick hjärtklappningar när jag skulle damma här hemma..
Dommen vart iallafall lungsäcksinflammation..
Kände mig liite bättre idag så skulle visa Hampus när jag hoppade hopprep, hoppade ca 10 hopp och det fick jag då ångra. Kändes som ryggen o bröstkorgen skulle explodera :(
Kanske måste inse att min kropp behöver vila den också..

Jag och Lucas tog oss en sväng till blge efter middagen, vi skulle köpa ny klädsel till bilen
men tyvär så passade den inte :( den som var så fin. Men men bara jaga vidare.
Vi fick oss en stund bara vi iallafall, är alltid lika mysigt <3

Imorn fick jag tid till att koppla ur airbagen så snart kan vi åka alla i nya bilen.
På måndag kommer en kille o tittar på skodan, hoppas han vill ha den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0