Bil!!


Om några timmar äger jag förhoppningsvis en ny bil :) Wiiii hoppas bara den är lika fin i verkligheten som på bilderna, är ju lite pengar som man ska lägga ut..
Annars har jag ju alltid hållt mig till under 15000kr..
Var ett jävla sjå att få tag på skjuts, blev riktigt ledsen över att mina vänner inte hade
tid eller ork att skjutsa mig en timmes bilresa liksom.. Är ju inte så långt.

Jag är ju en person som aldrig ber om hjälp och jag förstår nu varför.
När jag väl ber om hjälp så får man ingen hjälp, det gav mig en tanke på varför i hela
helvetet jag ska ställa upp och hjälpa andra ?!
Att alltid finnas där för andra.
Andra som inte ens behagar att lyfta på luren när man ringer,
andra som inte orkar skjutsa mig..
Ne riktigt ledsen blev jag...!
Men som tur är så har jag en så snäll kusin som kommer hit imorgon bitti så tar vi min bil
dit så får hon köra hem den om jag köper den andra. Underbara du <3 Som en sol i allt mörker.
TACK!

:::::::::::

Christer drog till sthlm på fm, jag och barnen har städat, rensat en massa skit,
sen har vi vart ute och letat hundar ;P Hampus är ju störtförtjust i hundar.
Vi stod o tittade på en hund vid affärn i 10 min, hampus bara står och pekar och skrattar.
Är så skönt att det är städat när man sätter sig ner på kvällen.
SKÖNT!
Barnen sover, men jag bara väntar på att de ska vakna båda två och vara ledsna, bara för att jag är ensam med dom..
men peppar peppar så har Hampus bara vaknat en gång..!

Precis sett klart John tucker must die, den är ju faktiskt rätt bra måste jag säga.. !

Hampus blir så glad när jag kallar honom Ivan.. Ja jag ville ju att han skulle heta det,
hade jag ju bestämt redan när vi fick reda på att det var en pojk på UL!
Men den viljan fick jag ju inte fram.

Ne nu blire att spela lite på facebook sen sova, men är så nervös inför imorn så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0