Mina nya vaxdukar. Jag letade som en idiot...

201102051056 (MMS)

Mina nya vaxdukar. Jag letade som en idiot i somras efter en rosa med vita prickar men de var slut överallt så nu köpte jag en rosa och en grön :p har den gröna på nu så byter vi till rosa i sommar. De blir ju så sunkiga efter ett tag i alla fall den vi hade nu innan vi bytte för lucas hade målat på den, ska nog klippa isär den gamla så man kan kasta över den när han ska måla för lär nog inte bli att använda den igen fast jag gillar den såå mycket vit med beiga blommor på ja vi får la se.. Klockan är väldigt mycket men jag vill inte sova jag vet att jag kommer fortsatta på min dröm jag hade igår och jag vill inte det. Suck jag hatar att jag fortsätter drömma på mina drömmar.. Sen mår jag inge bra heller. Feber och snoret rinner, känner mig ledsen och nedstämd ensam.. Fast jag har vänner och familj runtom mig känner jag mig ensam. Jag behöver nog höra lite mer värmande ord. Få höra att man är bra att någon tycker om mig. Det behöver alla göra, och mitt det förrådet måste fyllas upp snarast! Lucas har feber också som inte alls ville gå ner fast han fick alvedon och så hostar han som en avdankad rökare stackarn. Har lite svårt att somna när han är sjuk också eftersom vi ligger i olika rum.. Jag fyndade också en fin ram idag som jag satt in världens finaste kort i på våran lilla familj jag christer lucas och hampus det är så fint kort som pryder byrån i hallen nu så alla kan se. Jag måste hitta klänning till dopet.. Jag letar ihjäl mig.. Jag behöver en kram hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0