Min garderob! Ja jag har två garderober oc...

gamaljag (MMS)

Min garderob! Ja jag har två garderober och båda är knökfulla, jag har extremt mycket kläder men jag använder typ jämt samma gamla trasor. Så jag ljuger inte när jag säger att mer än hälften i min garderob aldrig är använt. Det är väl lite tragiskt. Nu har jag bestämt mig för att sälja iväg alla kläder som jag inte använder eftersom det är så himla mycket. Bättre någon annan får användning av det. Så behöver du nya kläder? Kom till mig och handla BILLIGT! Storlek M - XL ! Välkommen. Har mycket märkeskläder också, icke använda.


Kommentarer
Postat av: Linda Eriksson Gunérus

Hej såg jag fel eller bor du i falun? Bor sj där och kom in på din blogg av när jag var inne på min väns blogg (Anneli´s)via min blogg.

2011-02-02 @ 11:31:26
Postat av: Cattis

åhh!!jag vill komma o kolla på kläder :) men kanske inte förens nästa vecka? är du hemma nåt då?



vad ska du har för kläderna då?

2011-02-03 @ 13:22:06
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0