Lucas och Rasmus. lucas vart ju så ledsen ...

201102121092 (MMS)

Lucas och Rasmus. lucas vart ju så ledsen när allt hår var borta för han inte skulle kunna göra samma frilla som Rasmus, vad gör Rasmus då? Jo han rakar sig han med haha. :) så nu är Lucas mer än nöjd vill jag lova. Ligger i sängen med hampus just nu som precis lyckats somna, han vaknar då och då för att hosta massor av slem :/ i natt hade jag det inte kul han bara skrek och skrek. Okej vi är ganska bortskämda med att han typ aldrig skriker, bara när han är trött, hungrig eller har gjort i blöjan så när han skriker i två timmar är man helt slut. Då faller tankarna tillbaka till när Lucas var liten han skrek ju VARJE natt från typ 21-05 och det klarade vi av utan problem. Fast nätterna nu med Hampus tar ju jag ensam, med Lucas sov vi i omgångar. Men blir det jobbigt inatt också så går jag nog och väcker Christer! Jag ber varje dag och önskar att barnen blir friska väldigt snart. Tycker det är jobbigt! Jag känner mig så kärleksfull jag älskar mina barn. Min karl , mina syskon mina föräldrar mina far och morföräldrar mina vänner jag vill ge såå mycket kärlek och komplimanger det behöver man ge alla behöver få höra nått fint varje dag. <3 kärlek! Love you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0