Lille Hampus sover så gott så *peppar pepp...

201102111090 (MMS)

Lille Hampus sover så gott så *peppar peppar* så vad fan gör jag vaken? Jag kan inte sova, dels för att jag var upp vid tolv och tryckte i mig en massa godis och chips haha ja bra liksom.. Sen så far det runt en massa tankar i hjärnan min.. Orkar inte ens tänka på att jag inte har någon bil.. Vad fan ska jag göra om det inte är det felet dom tror det är? Jag har inte råd att laga för flera tusen kr bilen är ju inte ens värd så mycket. Och eftersom jag har lån kvar på bilen vill jag inte sälja heller och för den delen får jag väl ingenting som den står nu heller. Måste byta stötdämpare innan nästa bes och det mina vänner går på minst 3tusen kr.. Nej nu vart det för mycket funderingar kring bilen. Och nu vaknade Hampus också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0