Jobbigt läge, Lucas hade fått så himla lån...

rakad (MMS)

Jobbigt läge, Lucas hade fått så himla långt hår och tjock hår har han ju också. Så vi rakade av honom det, och han var med på det. Efteråt tittade han sig i spegeln och började gråta det sved i mitt hjärta vill jag lova. Och gör så än. Han tittade sig i spegeln innan han gick och la sig och frågade hur länge han skulle få lov att vara flintis. Nu växer ju håret ut fort, men det känns som om man skulle vilja ha det ogjort. Men han ville ju själv från början vara helrakad. Han har ju varit det förut. Anledningen till att han vart ledsen är nog för att han inte kan göra en cool frilla som min lillebror Rasmus (Lucas idol) har visat honom. Rasmus pratade på att han ville raka sig, så gör han också det så är nog Lucas nöjd. Jag tycker min lilla älskling passar i allt men så här super kort hår gillar jag inte speciellt mycket. Om två veckor när det växt ut lite blir det mycket mycket finare. Min lilla Lucas <3 ! denna fredag har vi hunnit med mycket, vid elva åkte vi till willys och handlade lite, det ekade i våra skåp, mejeri produkter och torrvaror var slut. Sen åkte vi förbi och hämtade kort på hela familjen som vi köpt, då var klockan vid 13 och vi alla var hungriga så vi svängde förbi donken Ja usch ja igen.. Åkte hem och åt. Dammsög och torkade golv sen. Vek tvätt. Lagade mat. Sen bakade jag och Lucas en rulltårta med hallonsylt som vart farligt god. Sen tog jag mig en 30 minuters promenad, hem duschade mig och sen Hampus. Imorgon har vi lite att göra också, jag och Lucas ska försöka göra lite pyssel. Men blir nog kanske in till Rusta först och se om de har lite färgade papper och sånt. Vill även ha en ny waxduk Till köket ska kika på rusta. Om vi kommer iväg. Dopet ja, jag har bara en massa funderingar i huvudet om dopet. Måste ta och bestämma mig snart. Snart fyller jag år också, hela 24 år tror jag visst det var. Sen blire dop, påsk åh vad jag längtar till påsken, sen ska lillebror komfimeras, firar 7 år , bröllop, födelsedagar. Sommar och sol och koskit i hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0