JAG ÄR STOLT ÖVER min familj och mig själv...

20101125455-001 (MMS)

JAG ÄR STOLT ÖVER min familj och mig själv! Och så är jag lite extra stolt över mina extremt fina barn. Den stora av dom har vaknat och haft såå ont i kinden men syns inge konstigt. Efter ett tag somnade han gråtandes, för att vakna efter tio min igen för det gjorde så ont :/ svårt när man inte vet vad felet är, han fick alvedon fan jag hatar att ge barnen alvedon. Känns som Lucas inte gjort annat än druckit alvedon den senaste veckan då han haft så hög feber och nu detta. Ja ialla fall han fick alvedon och somnade sen, han har bara sovit 20 min så jag ska väl inte ropa hej innan jag kommit över bäcken. Hampus har iaf sovit non stop sen snart 3 timmar tillbaka :) eller ja han har vaknat till o hostat men somnat om direkt. Antar han vaknar snart och vill äta. Verkar som vi fått en rutin, han vill lägga sig för natten vid 21.30 varit så de senaste veckorna iaf. Jag hoppas det onda i Lucas kind är borta vad det nu än var, men jag känner nå små sår i min kind också weird. Sen hoppas vi att hela familjen blir frisk har varit sjukstuga alltför länge här hemma nu, och sen hoppas vi att Jocke kommer ut imorgon igen och fixar bilen och de bara var det felet. Ja vi hoppas så mycket just nu. Imorse gjord vi eget bröd, eller jag och Lucas gjorde degen dagen innan så fick den jäsa i kylen till imorse. Det var ett morotsbröd med solroskärnor i det var sjukt gött :) det blire till frukost imorgon igen. Jag bara äter och äter typ allt jag ser. Känner mig riktigt fet, har gått upp en del igen. Men fan är man sjuk så är man. När jag blivit frisk är de promenad igen som gäller och ingen cola och minska ner på god sakerna igen. Ja jag kan inte skriva skuta med godsakerna för då ljuger jag, jag kan inte hålla mig borsta från dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0