DEN HÄR VECKAN! Tappat suget att skriva de...

godiohamp (MMS)

DEN HÄR VECKAN! Tappat suget att skriva dessa tema inlägg, är väl så det är roligt några dagar liksom.. Nå väl, denna vecka.. Hmm jag har fått grymt dåligt minne måste jag medge, jag kan knappt minnas vad jag gjort denna vecka :s.. Måndags så skulle vi till bvc kom bara till korsningen här utanför för bilen hade pajjat. Tisdag minns jag ej. Onsdag var vi hem till Sara och barnen fick gott bröd och negerbollar smaskens :)! Torsdag var jag till doktorn med Hampus så de fick lyssna på hans rassliga lungor, infektion. Vi ska koka upp saltvatten så ska han andas in ångorna upp till 4ggr per dygn. Fredag, ja idag då. Imorse pysslade jag o Lucas lite, sen bakade vi en cheescake åt lite mat sen gjorde vi deg till tekakor. Pysslade lite till, gjorde mat. Gräddade bröden. Sen kom en del av mina syskon. Jocke, linnéa och Rasmus. Så vi fikade lite! Linnéa och Rasmus ska sova här hela helgen så det blir rätt trångt, vi får se hur det går. Vi kan ju inte åka iväg och hitta på nått heller eftersom vi ingen bil har som fungerar. Annars hade leklandet varit ett suveränt mål. Men en annan dag! Inte nog med att hampus är sjuk nu har han fått ont i magen också :/ fast jag har ätit rätt mycket grädde idag befarar att de kan vara pga det. Eller curry kycklingen till middagen. Hampus har ju som eksem i ansiktet och lite på kroppen, läkaren trodde att det kunde vara mjölkallergi. Ska se vad de säger på bvc, som sagt jag var ju allergisk när jag var liten. Jag vill ha ett stort hus! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0