Snart JUL!


Tredje advent, julen närmar sig med stormsteg trodde jag var klar med klapparna men är några kvar till barnen, ska även köpa nå till barnen från farmor o farfar då de inte orkar gå på stan..
till Lucas har jag redan köpt från dom men vet näästan vad Hampus ska få, måste ta en sväng till stan iveckan.. ska ju endå in till tandlärkaren huualigen.. USCH! Har ju haft "isolering" i en tand nu i mååånga månader, har ju ett igantiskt hål där får se om de kommer kunna lagas, annars så ryker tanden :( fyy hemska tanke..

Idag har vi vart på julmarknad i vackra sundborn ;P
sen var vi in på 6årskalas hos min brorsson, sen tillbaka till sundborn o tittade på lucia i kyrkan,
som vanligt kunde inte Lucas sitta still så de var bara att gå ut efter... 10 min... Well well..

Snart börjar fråga Olle dokumentären som jag brukar vilja se varje söndag o precis när det börjar varje söndag vaknar Hampus.. Ja seriöst varje gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0