Orolig mamma..


Oj oj oj vad tiden går fort, var på info möte i veckan om FKLASS.. Jisses kan inte tro att Lucas ska börja skolan till hösten, min lilla kille.. Kanske dags att släppa kontrollen lite ?
Men mina barn är ju de allra käraste jag har..
Nästa vecka ska de åka BUSS med DAGIS, jaa.. Han har ju aldrig åkt iväg med någon annan än oss och min syster.. herregud, vadå hönsmamma.. men det faktum att alla dagis i denna kommun ska dit känns ju liksom som att de kommer tappa bort massvis med barn o då självklart MITT!
Ja jag hoppas ju innerligt att det inte händer. Har pratat med Lucas om att när man åker iväg ja och annars också så är det jätte viktigt att man lyssnar på de vuxna som man är med..
Han har ju rymt en gång från fröknarna.. :(
Ne andas djupt och försöker o inte tänka på resan de ska göra, de kommer ju gå BRA! eller hur!
sen när han börjar skolan så åker man ju rätt ofta iväg på olika grejer..
så detta får bli en mjukstart då..
för sen veckan efter ska de åka buss IGEN!!
men då¨är det bara deras dagis så känns lite lugnare då..


...

Hampus klarade av att gå uppför trappen till rutschkanan på öppna fsk idag :) ja de är stort när man är 1 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0