Friends!


En underbar dag!!

Vi tog oss en sovmorgon, men de var väl tackvare att Hampus var uppe i natt..
Vi var klar med frukosten halv elva, skööönt..
Sen sov Hampus en stund o när han vaknade så åkte vi till Martina o Oliver, Lucas frågade
igår om han inte kunde få leka med Oliver någon dag för de var så längesedan nu..
Vi vart kvar där ett tag, Lina o Leia kom också dit en snabbvända men Hampus vart rädd för leia, men var nog för att han var så himlans trött.. vid tre åkte vi hem och Hampus somnade så fort jag la honom i vagnen, behövde inte ens gunga honom..

Sen strax efter fyra åkte jag o hämtade upp Bodil, vi åkte till stan o käka.. Åt faktiskt en sallad ;P
sen kika vi runt på stan lite.. Alltid lika kul att träffa min äldsta vän <3 <3 <3
Tyvärr så träffas vi inte alltför ofta men de ska det bli ändring på..

Fulltankad med positiv energi av mina fina vänner..
De var behövligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0