2011


Sista dagen på 2011 imorgon då..
Det blir en lugn nyårsafton som vanligt,
christer kanske skulle köpa sig någon alkoholfri öl, ja ni hör ju själva. Men i detta hushåll så dricker vi inte..
Jag har bestämt att 2012 ska bli MITT / VÅRAT år
helt inställd nu på att jag SKA lyckas med det jag sagt såå många år.
Behöver en massa peppning men det ska nog gå super bra, hoppas jag..
Ni får hejja på mig. .
Har ni några nyårslöften ?
Mitt nyårslöfte börjar dock på måndag ;P

Imorgon blire in till stan o handla lite gött att äta, Lucas ville ha kött o strips, så vi gör en god kräftsallad till det :) blir nog smaskens.
sen blir de nog lite glass o chokladsås, jag är så tarv på choklad. Love it.
Har du någon last ?

Ne nu började filmen igen . Snygg sexig o singel.
På återseende.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: kattis

Vad är det du ska börja med?+ =)) blir så nyfiken =) Jag har inget riktigt nyårslöfte, dock SKA jag börja träna mer och sluta äta onyttigt i veckorna, både för min egen skull och Lokes. Dessutom ska jag på återbesök hos kirurgen i maj och då vill jag va SNYGG! ;) Han förväntar sej lixom det och jag vill visa att jag kan klara att gå ner!

2011-12-31 @ 21:53:32
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0