tiden går för fort..


Dagen D närmar sig med stormsteg, det är bara 8 veckor kvar till beräknad förlossning.
Men jag har ju sagt hela tiden att jag kommer föda tidigare så det är ju inte alls långt kvar,
ja även om jag föder när det är beräknat så är det ju inte heller långt kvar..
Jisses det går alldeles för fort, jag har ju nyss slutat jobbat.
Snart är jag två barnsmamma..
Är ju en massa saker som jag tänkt hitta på med Lucas innan det är dags, vill ge honom extra mycket tid nu. Och göra saker som han tycker är riktigt roliga för sen kan det ju tyvär ta ett tag innan det blir av..
De senaste dagarna har jag fått höra många ggr att Lucas kommer bli svartsjuk när bebis kommer
och så antar jag att det blir för alla, det gäller ju att vara förberedd på det.
Och att pappan tar sitt ansvar o gör nå kul med Lucas, eller tar hand om bebis och jag och Lucas tex bara kan gå ut på en skattjakt som han tycker är så roligt när vi gör..

Det gjorde vi förresten idag, skatten fanns på affären denna gång i form av en bamse tidning ;P

imorgon drar Knytte igång på dagis, så köpte en ny ryggsäck åt Lucas idag och sittunderlag
den står halvpackat i hallen och det ser så gulligt ut.. Han ser fram emot knytte lika mycket som jag gör hehe.. vi har ju haft det lite sådär med att vilja gå till dagis, innan han somna idag sa han att han VILL gå till dagis imorgon :)) Det känns riktigt skönt i mamma hjärtat..

Jag ska ta o lägga mig nu i think.. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0