förvärkar..


Lördagen går mot sitt slut..
Var meningen att jag och Martina skulle åkt till Arboga idag och köpa en sak, men ändrade planer..
Vi tog en tripp till borlänge och sen till sågmyra, första gången jag åkt till sågmyra utan att handla någonting alls..
Jag som är så shopping sugen endå.. Men det är inte så kul att köpa kläder när man är höggravid, kommer bli mycket roligare sen när magen är borta.. Hmmm, så kanske jag inte ens ska skriva, för magen kommer nog inte försvinna haha.. Jo om jag får lite självdisiplin och tränar sen när bebis är född och jag får träna efter någon månad... va tror ni, kommer jag göra det ?? Neee de tror inte jag heller..

har inte hänt så speciellt mycket mer idag, tittat på tv.. kännt mig konstig i kroppen, orkeslös och så kom en konstig huvudvärk och svimningsattacker.. tog en järntablett och det blev liiite bättre..
har en massa ont i magen och ryggen, förvärkar kallas det..
Men jag har ju lovat Lucas att gå på gympan imorgon så jag kan ju inte åka in nu, ja jag vet att jag är sjuk..
Har ju fått order av BM att åka in om jag får mycket förvärkar..
Har haft det i 2 dagar nu, men jag har ingen lust att spendera natten på sjukhuset, utan ska gå och lägga mig och försöka sova lite.. annars blir det en panodil och hoppas att det går över..

Jag och Christer har för ovanlighetens skull sett en film, jag vill ju som alltid se min frus första älskare, jag tycker den är såå bra.. men som vanligt vill inte han se den, så det vart "nått i kikaren" den går väl att se om man säger så inte världsbra..

nej nu kallar sängen på mig..

Glöm nu inte att rösta imorgon kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0