En fredag..


Fredagsmys!

Jag skulle kunna ha mysdag varje dag..

Imorse var jag och lilleman till öppna förskolan, det vara bara han som var stor där, alla andra var under året så vart ju inte att han lekte med någon.
Men vi gjorde halsband och armband och Lucas målade med vattenfärg, sen la vi lite pussel och fikade och hade ju sångsamling också, han ville gärna sjunga imse vimse spindel och det fick han såklrt :) Det slår mig att vissa saker vet jag inte om min son, som att han kunde alla sånger vi sjöng där idag, och vissa har vi aldrig sjungit tillsammans, men han kunde varje ord, det är väl såna sånger som de sjunger på dagis antagligen. Stolt blir jag ialla fall när han är så duktig.

Igår satt jag och Lucas och tittade på gamla kort, i ett album när han är bebis så har jag skrivit en dikt, han ville veta vad det stod och jag läste för honom, han började gråta. Min fina kille, bara 4 år men så fin! VÄRLDENS FINASTE!

Efter öppna förskolan så gick vi hem och åt lite mat, sen fick vi lov att åka till stan.
Min chef på kommun ringde och sa att jag måste skriva på lite papper, så det var bara att åka in då de skulle vara påskrivna senast på måndag..
Lucas fick ju presentkort på BR av min mormor när han fyllde år, så han var in och köpte sig 4 saker :)!

På stan är det ju ett stor valtält, och brevid står en liten röd stuga, jag skämtade med christer för några dagar sedan att det var SD´s stuga... Mycket riktigt, de hade inte fått vara med de andra,
det om något är ju diskriminering, alla har ju rätt till sin åsikt och visa vad de vill..

Gud vad jag hoppar fram och tillbaka i mitt skrivande haha, men det får ni ta..
Är det ens någon som läser min blogg fortfarande ???

Jag och Lucas gjorde negerbollar på kvällen, sen fick han ta sig ett låångt bad, sen myste vi framför idol, men det märktes när kl var 21 att han inte brukar vara vaken så länge, han var rätt övertrött om man säger så.. hoppade runt och sen var han ledsen...
Men han somnade väldigt fort..

Jag ska passa på att kika på dodde.se fick på mail att de hade 20 % på all lego där, och Lucas gillar ju lego, man kanske ska vara ute i tid med julklapparna.. för en gångs skull..
för ekonomin kommer ju inte bli bättre precis..


Kommentarer
Postat av: kattis

Tänkte oxå försöka börja med lite julklappar! Är alltid ute i sista stund och pengarna vill aldrig räcka till! hehe... Och iår, när man har barn känns det ju viktigare än någonsin med klappar! =)

2010-09-18 @ 08:22:32
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0