.......

20101009131-001 (MMS)

Lördag idag då.. Fick ligga i sängen enda till strax innan 12 idag, är ju uppe med Lucas varje morgon.. Men det var dock inte därför som jag fick ligga kvar ;P! Fick en extrem huvudvärk igår, slog till som en blixt och ville inte gå över. Tog en panodil och la mig vid 22 tiden, vred och vände på mig då det gjorde så jävla ont i huvudet.. somnade och vaknade efter typ 10 minuter igen :/ så höll det på fram till halv 4.. fick sova ca 10-15 minuter per timme, sen var det bara att gå upp och pissa.. Huvudvärken har ännu inte gett med sig, men jag hoppas den gjort det till imorgon för då är det barngympa :)! Efter lunchen, som för mig blev rester av linssoppan så åkte vi till stan, skulle beställa nya glasögon åt Lucas. Så nu är det beställt ett par jätte fina svarta bågar :) Nu har han bruna, men genom att de används varje dag så är de lite snea och repiga, det kan ju gå vilt till ibland både hemma och på dagis. Så om ca 2 veckor har han nya brillor :D får se hur länge dom får vara som dom "ska" ;P ... Ikväll kl 21 är det filmen P.S I Love You på 4an, den får ni inte missa, den är sååå jävlans bra. Jag hoppas verkligen att jag orkar se den.. På tisdag är jag i vecka 37+0 så då tycker jag faktiskt att det kan börja bli dags. Eller ja inte just på tisdag, det kan sätta igång på fredagen.. För vi har schemat fullt nästa vecka fram till på fredag då är det tomt sen igen.. ja tänk om man kunde få bestämma ;P Jag får iallafall inte föda på tisdag tydligen haha.. Syster jobbar då och det är match så de behövs mycket personal så blir svårt för henne att gå ifrån, hon får ju det men chefen hälsa att på tisdag får jag inte föda.. Tror inte att det blir tisdag heller för den delen.. Ne nu är klockan 18.30 redan, jag hade tänkt ta med Lucas på en cykeltur innan han ska sova, men jag orkar inte.. hade även tänkt ta ner studsmattan (det har jag tänkt i flera veckor) men jag orkar inte.. Vi tar och bygger legohus istället ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0