pigg som en mört..


Var så himla seg idag så jag bestämde mig för att jag inte skulle göra ett jota idag..
Låg mest i soffan efter frukosten, fram till det var dags att göra lite lunch..
Men sen ringde sara, och Zeke ville komma och leka med Lucas, då de kom och då fick jag ju lov att bli lite piggare ;P de lekte en stund sen gick vi ut och efter utestunden så fick jag en massa energi..
Så när vi kom hem tog jag och städade udan allt hemma, dammsög och torkade golv :)
OCH gjorde mat ;P hehe.. rensade även i lite lådor med papper, så jag fick en hel del gjort..

Lucas var hemma från dagis idag då han var röd och kladdig i ögonen igår kväll, men idag har det knappt vart nått så det blev nog ingen ögoninflammation..
Men nu sen han somnade så har han hostat som en tok, så ja det blir väl en hel del dagar med hostning istället då skulle jag kunna tro. Han var rätt hängig på kvällen nu.. Eller så var han mest trött.. I dont know..
Håller då tummarna för att han slipper hosta mer ialla fall, det är ju så jobbigt för både han och för mig och christer. Allas sömn blir ju lidande, eller ja mest min och Lucas då ;P

Och jag borde ju egentligen sova för länge sedan, det blir liksom en ond cirkel..
Uppe länge på nätterna och astrött på dagen.. Men jag är så pigg och rastlös så jag vet inte vad jag ska ta och hitta på för att blir trött heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0