Övertid...


Ja är nu i vecka 40 (39+2) och det verkar som om jag kommer att gå på övertid denna graviditet, jag och så många andra som vart så säkra på att jag skulle få för tidigt, men icke. Bebisen ligger nog så varmt och skönt där inne, det är ju rätt kallt ute ;P
Har jag inte fått barn nästa torsdag så blir det nog spec mödravården varannan dag sen..
Jag hoppas dock att bebisen har kommit om en vecka..
På måndag skulle nog passa ganska bra :P
Lucas har sagt att den kommer på lördag, ja vem vet.. Vi får se helt enkelt, men jag vet då att Jessica jobbar på lördag, men i såfall får hon kasta in handduken och gå hem. Är bara hoppas på att de inte har jätte behov av henne då..

Men jag tycker det verkar som andra tycker att det är jobbigare än vad jag tycker med att bebisen inte kommit än...
"OJ har den inte kommit än"
"Nej men nu går du väl på övertid"
"Du kommer väl vara gravid för evigt"
"Du har ju såååå stor mage"

Ja kommentarerna dom flödar, sååå jobbigt tycker inte jag att det är. Jag njuter med av studerna med Lucas,
de sista ensam studerna på ett tag. Jag har fullt upp att göra, kanske därför bebis inte kommer, jag är i ständig rörelse..
vi trodde ju allihopa att bebis skulle kommit ut förra veckan, men allt stannade av.. Bebis ångrade väl sig ;P

______________________________________________________________

Snart Jul också, fasiken vad jag längtar.. MYS !!
Nästan klar med alla klappar till Lucas också känns skööönt, slippa stressa där innan jul för att hitta nått.
Har köpt en hel del, så ingen skada skedd om jag inte köper nå mer.
Vi ska skriva önskelista till tomten någon dag och är det nått han verkligen vill ha, mer än det jag redan köpt så kan det nog hända att han får det också..
Ja jag har aldrig sagt att han inte är bortskämd den lille pojken..
både i kärlek och att få de saker han vill ha, så länge de inte kostar allt för mycket vill säga...
Men han är duktig på att spara själv också, pengar alltså.
Alla pengar vill han spara i sin spargris, sen vill han köpa nå dyrt så får han ta av sina sparpengar, men han väljer oftast att sätta in dom på sitt konto sen när grisen blivit full, han ska använda dom när han blir stor för att köpa en rosa cadilack (stavas?)... Min lilla skrutt..

_______________________________________________________________

idag hade de halloween på dagis och Lucas nästan sprang dit, han hade längtat i flera veckor.
Klätt ut sig till skelett också hade han eller ett spök skelett som han sa <3

Ne kika runt lite på nätet kanske...
får se när nästa update blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0