work together..


En härlig ledig dag - söndag dagen som de flesta hatar, helgen är slut och man ska tillbaka till vardagen.
Jag är inte heller så pigg på att jobba i veckan, men vad har jag för val liksom?!
Denna söndag har vart underbar!
Efter frukosten så gick vi ut och plockade ur och dammsög bilen, den vart så ren och fin så förutom allt hundhår
i bagageutrymmet som inte ville gå bort, det får vi rolla sen. De som hade bilen innan oss hade hund,
ja jag har inte dammsugit bilen förren nu ;P haha!
Lucas gungade, gud den ungen skulle kunna sitta på gungan hela dagen, han älskar det!
Sen var det dags att äta lite lunch, efter lunchen så for vi till stan, christer skulle titta på en jacka, men hittade
ingen som föll honom i smaken.. så vi åkte vidare och köpte en studsmatta åt Lucas istället ;P
Bortskämda unge..
Så när vi kom hem ägna vi en hel del tid till att sätta ihop den, det tog längre tid än vi trott Tack lillebror för hjälpen! Lucas var då nöjd när den väl var klar, hoppade lite..
sen gick vi in och stekte pannkakor till lilleman och gjorde avokadosoppa till mig :)
Christer o Jocke de drog iväg och skruvade med jockes bil..
efter middagen så ägnade vi några timmar ute jag och lillfisen, vi städade ihop i sandlådan, på gården,
rensade bort lite saker, gjorde fint, vattnade blommorna, blåste såpbubblor och det kan jag lova att Lucas
gillade, han skrattade hela tiden <3
Nu sover han skönt, jag somnade också till men gick just upp en sväng..
fryser och börjar känna mig lite konstig i halsen, är väl dags att bli sjuk igen nu då..
Lucas klagade på ont i halsen tidigare idag också!!

Ne som sagt en underbar söndag med mina killar, bättre kan det inte bli <3 <3 <3

_____________________________________________________________

Jag kom just på hur längesedan det var jag såg min kära far, han åkte för 8 månader sedan..
Några dagar efter han åkt fick jag missfall och christer krockade..
Det var en evighet sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0