uppdate.


Mitten av maj och sommaren tycks komma allt  närmare, nu har vi haft tre underbara soldagar
och så även idag, men idag har jag inte vart ut mer än till brevlådan..
Lucas ligger brevid mig och sover nu, igår spydde han som en gris det vart ingen stopp på spyorna..
fortsatte inatt sist han spydde var imorse så jag hoppas att han är på bättringsvägen.
Jävla dagis, fan varför lämnar föräldrarna barnet innan barnet inte smittar längre ??
De har gått magsjuka på dagis i flera månader nu.. Suck!!

Jag har ägnat fm åt att dammsuga, torka golv och bytt sängkläder o handdukar, vill ha bort alla
baciller från mitt hem..
har även färgat mitt hår, det vart väl okej.. lite svårt att färga de i andra färger när det är svart,
men nu är utväxten brun och jag vill ju ha brunt hår, får hoppas solen bleker det svarta lite i sommar,
och min frisyr ser förjävlig ut den också men så får det vara, håller på och spar ut håret vill ha liiite
längre än jag har nu, och mitt hår växer ju även på höjden eller va man ska säga haha, det blir bara
tjockare och tjockare.. ska väl ta mig till en frisör någon gång och tunna ur det en aning..

Men just nu ska jag lägga pengarna på att gå o spå mig hos en i borlänge och det kostade lite, men hon
verkar vara så duktig så!
Och sen skulle jag även behöva mig en kamera haha..
Ja hur ska jag ha råd.?!?

igår gick telefonen varm hos mig, de ringde från 3 olika ställen och frågade om jag ville jobba i sommar..
Jag kommer jobba hela juli på dagverksamheten och sen hela augusti och sista veckan i juni som pers
assistent, så nu är det bara första halvan av juni som ska fyllas ut, men de går nog vägen skulle jag tro :))
och sen är det ju såklart september oktober november ja alla andra månader, men de är så långt kvar så
de tänker jag inte på än ;P

skulle vara så skönt om även min älskade sambo skulle kunna få ett jobb, men det får väl ta den tid det
tar, sålänge någon av oss har ett jobb så ska vi inte klaga.
och så länge vi slipper SOC så ska jag absolut inte klaga, hoppas att jag aldrig mer i hela mitt liv ska behöva
gå dit och skämmas!!

ska fortsätta se top model nu sen göra lite mat..

tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0