begravning.

Igår var vi till filipstad, Christer skulle på sin farmors begravning.

Lucas tyckte det var jätte roligt att träffa sin farfar, sina kusiner sin faster och christers mormor.

Vi var inte med på själva begravningen, men vi var med och åt efteråt det bjöds på god mat.

Sen var vi lite med Christers pappa innan vi åkte hemåt igen, det känns idag att man satt i en

bil och körde så långt..

Idag bär det av mot rättvik och kika lite på marknaden, det är väl samma som alltid men det

är skönt att komma ut och se lite folk, och känna av vårstämningen :)

Jag har nyss dammsugit, torkat alla golv och bytt sängkläder, skönt att ha det gjort tills man kommer hem igen
men börjar bli lite trött på mina tvångstankar på att städa haha..
men jag har blivit lite bättre på den fronten, ibland får jag tvinga mig själv att inte torka golvet,
när jag känner att det ska göras så kan jag ha gjort det för 2 dagar sedan och det är väl kanske lite väl..

Ska bli kul när Lucas farfar kommer hit och hälsar på, sen i sommar kanske även kusinerna o faster kommer :D
och snart kommer ´ju hans morfar hem, så han har längtat..
Ja nu börjar vi räkna ner är inte långt kvar nu..
Så blir det nog semester med min pappa i sommar till eskilstuna zoo, och titta på fantomengrottan ;P

Ne nu ska vi ta och göra oss klara och åka till rättvik..

Älskar min familj <3 Är glad att jag har er och att ni ställer upp!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej på dig, vad du än har fått för dig så tyckte i alla fall jag att det var kul att träffa er igår, men det såg jag direkt att inte du tyckte, men det är inte så mycket att göra åt,det har jag känt med dig i från första början, det är därför som jag har svårt att närma mig Lukas för jag märker att inte du vill det, så det är därför det blir så konstigt.Men ni får ha det så bra

2010-05-08 @ 11:25:27
Postat av: Cattis

öhhh?? vad var det där för jävla kommentar dåden ovanför aja....en del folk suck



men iaf, jag är lika jag, med att städa, man kan nog kalla det tvångstankar ja, fast jag kallar det mera att jag fan nog är pedant! men jag trivs bara inte bland stök och lort, då mår jag dåligt!

2010-05-10 @ 19:31:14
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0