Wiiiii..



Onsdag och mitten av mars, herregud va tiden går fort.
Våren närmar sig iallafall med stormsteg, om en månad kanske all snö är borta..
ska bli så skönt sen till våren att slippa ta på en massa kläder, overall o vinterskor ja you name it..
på söndag så går min anställning ut också, inge förlängt på det jobbet. lite synd men det är som det
är, jag pallar inte att jobba så mycket nätter det tär fruktansvärt på psyke och kropp vill jag lova..

Just nu är jag väl inte helt klar i huvudet heller, har haft magsjuka och spytt som en gris fy fan va vidrigt
det är, men idag mår jag bättre.. skönt. lite ont i huvudet men det är väl näringsbrist eller nå annat efter
som jag inte ens fått behålla vatten..

Snart är det dags att hämta lilleman på dagis också, undrar va man ska hitta på sen då?
Va ute en sväng ialla fall skulle jag tro..
lucas cyklar till o från dagis nu för tiden, han har ju tjatat hela vintern.. gått o tittat på cykeln under
flera månader lillskrutten! men vi måste köpa en större cykel den han har nu är 12" men för liten..

han växer ju så det knakar, va 101cm för några veckor sedan. mätte honom för några dagar sedan o var då 104 cm.. snart har han växt om mig ju haha.. men vikten står still på 16kg.. han har ju växt en hel del när han föddes och bara var ynka 49 cm och vägde 3520 lillplutten <3

Snart flyttar det in nya ovanpå oss också, ska bli så spännande o se vilka det är.. de hade nog 2 hundar, kul när det är såå jävla lyhört.. men är väl bara o hoppas att de är hundar som inte skäller hela dagarna..

Ne nu äre dags att göra sig klar o hämta lilleman..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0