Keep on walking.


Jävlar i min låda..

ja nu skriver jag lite igen, har precis sett klart fuskbyggarna och tycker så synd om familjerna som
blir drabbade av sånt elände, jag hoppas att den dagen jag köper hus så är huset i bra skick.
usch vilken madröm att köpa ett hus för så jävla mycket pengar o så är det så himlans mycket fel
på det och mögel efter bara 3 veckor.. ne usch..
Jag befarar att det är mögel i vårat hus också dock, i källaren är det grönt ialla fall :S ska väl ta
och ringa om det någon dag jag minns det..

har sagt till många att jag ska ringa om en brandvarnare i hallen också, liite komiskt var det att
idag låg jag o lucas  på golvet i köket o tittade på alla sprickor i taket som kommit nu under vintern
och va ser jag då i taket i hallen tro ? Jo en brandvarnare, seriöst vi har bott här i 2,5 år och vi har
inte upptäckt den förrens nu.. det är väl illa.. Haha!
hur som haver så funkar ingen av dem, så ska ringa endå..

Och golvet i badrummet är väl inte det bästa, helt mjukt på vissa ställen så foten sjunker ner en bit..
men så blir det när de ínte satt in någon ventilation där..
Ja jag tror nog vi alla har nå fel i sitt hem, eller ??

Imorse när jag lämnat Lucas så stod jag o sara o babblade en lång stund, jag hade min mobil hemma
och när jag kommer hem är christer så orolig, han hade både ringt o skickat sms..
Han trodde då ärligt att jag svimmat någonstans.. <3 men det hade jag ju inte som tur var ;P

Jag har ju sån himla lust att åka någonstans, bara komma iväg och göra nått.. men sen är det ju
fantasin som sätter stopp, har liksom ingen aning om vart man skulle kunna åka..
men nu har jag mer eller mindre bestämt att jag o lucas ska åka en sväng till smedjebacken imorgon
och till det där Nisses, har ju aldrig vart där så det kan ju bli intressant och inte så fasligt långt är det heller..
tänkte först på valbo, men herregud va ska jag dit o göra ? Ne ingenting och så många onödiga mil..
spec med min bil som hade en STOR pöl med olja under sig här om dagen, och snustorrt i behållaren
riktigt kul må jag säga.. eller inte.. fyllde på med den billigaste oljan som fanns i sundborn, 89kr billigt va ?
för 1liter.. har läckt ut en del igen.. men jag bör ju ta mig några mil :P
måste dock fylla på mer imorgon , och bör väl göra det redan i sundborn så inte motorn skär ihop..



_____

Denna dag har gått riktigt fort, lämnade på dagis, hämtade på dagis.. åt lunch, var ute till 15.40 och
sen var det dags för middag.. han träffa på en hel massa folk på utevistelsen, jesper o linda va med
ut, sen kom martina o oliver och sen träffade vi på farfar också som ville hålla sig på avstånd för jag
haft magsjukan..det kan man ju förstå..
Lucas hade lite svårt att somna idag, det är en fröken som ska sluta, så det är hennes sista dag imorgon
så det vart många frågor om va marren ska göra sen, och vem som ska ta hand om som nu osv..
sen kom det råttor på tal, dammråttor och riktiga råttor..
men nu sover han sen innan 20.00 iallafall.. jag ska också ta och sluta mina melerade ögon en stund..
har en konstig huvudvärk..
Och har ångest över att jag ska jobba natt fredag lördag o söndag det känns hemskt tungt för mig..
min kropp säger ifrån som fan, jag skulle få ta semester men bara för att jag ska göra det finns det inte
en enda jävla vikarie ledig.. fy fan säger jag!
får se om jag håller mig frisk hela helgen.. på riktigt alltså..

Ingen fortsatt tjänst vart det för mig iallafall, men eftersom det nästan bara är vaken natt så gör det inte
mig så mycket, jag vill jobba men jag klarar inte nätterna..
så framöver är det dagsjobb jag får ta, skulle kunna ha jour på natten men det är väl max..
på tisdag börjar jag gå intro på det nya stället jag ska få bli timmis på, hoppas att det är bra :)
Jag har då fått den känslan iallafall, kul att testa nå helt nytt!
Jag är faktiskt redan nervös, har drömt om nya jobbet i 2 nätter nu och kommer säkert göra det inatt också..

ne nu blire sängen.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0