HoHo....


Oj ni fick inte en chock nu när jag uppdaterat ?! ;P

Jag har helt enkelt inte haft tid för datorn..

Nu de senaste dagarna har det ju vart underbart väder, ingen kan väl undgått att märka det va..
Det ryktades om snö i helgen, men det tror jag inte ett skit på.. vill inte tro iallafall..
Idag braka det till som fan i tvrummet, all snö från den sidan av taket rasade ner, skönt det då..
Många fall olyckor från tak har det ju också vart nu, jag fattar inte varför folk inte har säkerhetsanordning
om man är på taket o håller på.. men är huvudet dumt får kroppen lida!

Igår fick jag sån lust att gå på Bio, så jag o Christer lämnade Lucas hos grannen.. 2 gången vi lämnar
honom och hittar på nått bara vi på 3,5 år.. Men det kändes helt okej, han var ju och lekte..
Var dock lite trött när vi kom hem, men allt hade gått finfint :)
Vi tittade på Farsan och den var helt okej, eller ja den var bra men inte jätte bra trodde att den skulle
vara bättre.. kan lova att det kändes konstigt att inte Lucas var med oss, det kändes så tomt..
___

Imorse när jag lämnat lilleman på dagis så tyckte jag att martina kunde komma hit så vi kunde vara
ute  i solen lite :) Och hon kom ju också mycket trevligt var det <3
Hon vart kvar till 11, då vart jag liiite stressad skulle hinna duscha innan jag skulle hämta Lucas vid
11.30 men det hann jag med marginal..
Sen for jag in till stan och på utbildning i HLR, mycket intressant utbildning och lärorik, så nu är jag
utbildad i HLR ialla fall :D!

Utb höll ju på i 4 timmar så jag var hemma vid halv 6, då tog jag o Lucas en promenad runt i byn..
sen vart det läsa bok, det och lägga pussel är lucas favoriter just nu..

jag har nyss sett andra avenyn, jag undrar hur många avsnitt det finns egentligen..

Börjar känna mig lite stressad över att jag bara har anställning till 21 mars också.. vad ska jag göra sen ??
Jag hoppas att anställningen blir förlängd.. verkligen..

ne nu har jag skrivit nog med dynga..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad är HRL?

2010-03-11 @ 16:13:45
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0