my dear!


Min älskade son är ju väldigt intresserad av det mesta, idag sa han att han ville gå till carl larssongården
och titta på alla konstverk som han gjorde innan han dog..
Så ja, vi gick dit på en guidad visning, i första rummet pratade han en massa men sen gick han tyst och
lyssnade på guiden och tittade på all konst :) 1 timme tog visningen, han var så duktig så..
När vi kom ut så sa han "Vilka fina konstverk" Skruttungen min <3 !!

Var in på cruisingen också idag, men när kl va 21.30 så ville Lucas åka hem, det var bara o borsta tänderna
o lägga han i säng, han somnade direkt...
Imorgon ska vi till borlänge och titta på en ny barnvagn, eller ja ny är den ju inte då men ny för oss om
vi vill ha den det visar sig..

Sen blir det väl ner på stan imorgon kväll också, då det är rix fm festival!

Igår kom min kära pappa hem också efter ett x antal månader i indien, är väl här över sommaren sen
drar han igen.. när barnen blivit större och vi sparat ihop en massa pengar så kanske man ska ta sig
till att åka dit o hälsa på.. hmm.. ne kommer nog inte bli av, jag är ju inte så mycket för att resa..

Är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu, så mycket som måste fixas osv jag kommer tänka
ihjäl mig..

ne nu ska jag kika på hemnet för skojs skull lär ju dröja innan man själv kan köpa hus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0