Magen min!


Bjuder på en bild på magen min..
Vecka 20 :)



Jag undrar hur stor jag kommer bli denna gång ;P Med Lucas hade jag rätt stor mage..

__________________________________________________________

Idag har vi haft en helspäckad dag, jag älskar faktiskt såna dagar..
efter frukosten så for vi till stan, tömde minneskortet på kameran, la över alla bilder på en cd skiva istället
så det finns plats att ta kort på semestern :)! Korten som va på detta minneskort är jätte gamla,
har ju inte haft någon fungerande kamera på typ ett år eller nått..
när vi kom hem från stan gick vi raka vägen och hämtade Julius, han skulle komma och leka en sväng.
han vart kvar till kl 4, vi hämtad ehonom klockan 1.. sen 16.15 kom linda och jesper, och barnen lekte jätte
bra. Trevligt att träffa dom igen. va ett tag sedan, förr träffades vi ju varje dag..
sen for dom hem vid 19.30 tiden, in och dammsög , torka golv. duscha mig och lucas, packade våra väskor..
Lucas tvärdäckade när han fick komma i säng kl 21.. vart liite sent, men det gör inget han får gärna vara trött
i bilen imorgon så han sover en sväng innan vi ska in på parken zoo i eskilstuna :))!

Jag är så sugen på att åka till Ikea och köpa spjälsäng så man har det klart.. men det får bli nästa vecka,
eller ihelgen ? ;P


En gammal bild på mina älsklingar <3 Lucas är inte ens ett år där.. Älskar denna bild!

Kommentarer
Postat av: MiaLisaSofi

Okej, jag har missat mycket nu. Jag trodde att jag hade lite koll på din blogg i alla fall. Men näe, va tusan är du gravid :D Snacka om att jag hänger med i svängarna ^^ Kul för dig/er! Vet du vad det blir? :) Kramar/Mia :)

2010-06-16 @ 00:31:41
URL: http://mittlividetaljer.blogg.se/
Postat av: Cattis

nawww gravidmage är bland det finaste som finns!



happy for u :)

2010-06-16 @ 19:29:27
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Jenny

STORT grattis till er!! =)

Kram

2010-06-19 @ 23:49:18
URL: http://jennycarlstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0