less...


Idag är jag riktigt less..
Morgonen började bra, men sen när jag kom hem från alla möten i stan så dammsög jag och torkade golvet,
så fort jag kom hem åkte christer iväg.. Jag och Lucas gick sen efter städningen bort till dagis och önskade glad sommar, han är ju ledig till vecka 31 nu så blir det långt sommarlov..
När jag kommer hem så har rasmus ( min lillebror) klampat in med skitiga skor, så det var bara till att städa
igen, vart riktigt sur på honom..
Jag och Lucas har roat oss med en cykeltur, planterat om lite blommor, tvättat, vattnat alla blommor ute,
handlat lite, lagat mat, bakat..
Christer kom hem och åt, sen skulle han gå till affären och köpa mjölk, det var kl 17.30 han har fortfarande inte
kommit, han drog någon annanstans och har inte ens köpt mjölk.. Ja jag är så less idag alltså!!
Är inge kul alls att han bara drar och jag blir lämnad och får göra allt själv, nu när jag har ont..
Att vara själv med Lucas gör mig ingenting, passa på att mysa extra mycket med honom nu för jag kommer jobba
hela dagen imorgon och på torsdag, jag kommer inte se honom på två dagar.. men sen är jag ledig till måndag iallafall..

Nu ska jag sitta och vänta på att lillebror kommer också, är ju riktigt kul att han inte har någon mobil med sig..
är inge kul att sitta och vänta så sover han någon annanstans, jag kan inte lägga mig när dörren är upplåst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0